W październiku ubiegłego roku informowaliśmy, że Facebook testuje w Polsce nową funkcję w swoim komunikatorze. Messenger Day działa na podobnej zasadzie jak My Story Snapchata i Instagram Stories, czyli umożliwia dodawanie materiałów, które znikają po 24 godzinach.
Facebook poinformował w ubiegłym tygodniu na stronie swojego biura prasowego, że funkcja jest już dostępna dla użytkowników na całym świecie. Treści publikowane w Messenger Day można przesyłać tylko wybranym osobom lub udostępniać wszystkim.
Źródło: newsroom.fb.com
Użytkownicy mają do swojej dyspozycji ponad 5000 różnego rodzaju ramek, efektów i naklejek, które mogą dodawać do swoich zdjęć. Założeniem Messenger Day jest to, aby osoby korzystające z nowej funkcji mogły dzielić się z innymi tym, co aktualnie robią, jak się czują czy zapraszać znajomych do uczestniczenia w różnych aktywnościach – czytamy na stronie biura prasowego Facebooka.
Nowa opcja jest dostępna dla wszystkich, którzy mają zaktualizowaną wersję aplikacji. (pk)