Po sukcesie kanałów nadawczych na Instagramie Meta postanowiła wprowadzić je również na Facebooka i Messengera. Pozwolą one twórcom na dzielenie się różnymi informacjami z odbiorcami także na tych platformach – informuje socialmediatoday.com.
Kanały nadawcze to jednokierunkowa opcja czatu grupowego umożliwiająca użytkownikom śledzenie twórców i osób o dużych profilach, którzy mogą przekazywać im najnowsze informacje za pośrednictwem wiadomości prywatnych. Jak podaje źródło, wiele kont korzysta z tej opcji, aby utrzymać bliższą więź ze swoimi obserwatorami bez obaw o obcinanie zasięgów – czytamy.
Jak podaje źródło, kanały nadawcze na Facebooku będą wyróżnione na stronach twórców. Utworzenie ich będzie możliwe także w Messengerze. Jednokierunkowe czaty grupowe pozwolą na m.in. udostępnianie notatek głosowych, tekstów, zdjęć, filmów oraz GIF-ów, co może pozytywnie wpłynąć na wzmacnianie więzi i zwiększanie zaangażowania społeczności. Taka opcja może być przydatna szczególnie dla marek, które chcą utrzymywać stały kontakt ze swoimi klientami. (ao)