sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMeta planuje więcej płatnych funkcji w swoich aplikacjach

Meta planuje więcej płatnych funkcji w swoich aplikacjach

Meta tworzy zespół, którego zadaniem będzie obmyślanie i tworzenie płatnych funkcji dla Facebooka, Instagrama oraz WhatsAppa – informuje theverge.com, bazując na notatce wysłanej do pracowników Mety.

Nowy dział będzie prowadzony przez Pratiti Raychoundhury, byłą szefową badań Mety, pod nazwą New Monetization Experiences – podaje źródło.

Wiceprezes monetyzacji Mety, John Hegeman, nadzorujący grupę, w wywiadzie dla The Verge powiedział, że firma jest w dalszym ciągu zaangażowana w rozwój działalności reklamowej: „Myślę, że widzimy możliwość budowania nowych rodzajów produktów, funkcji i doświadczeń, za które ludzie będą skłonni zapłacić”. Odmówił natomiast rozwinięcia, które funkcje są rozważane jako płatne. 

Jak pisze theverge.com, przychody Mety niemal w całości pochodzą z reklam i chociaż ma ona już płatne funkcje, do tej pory nie były priorytetem dla firmy. 

Administratorzy grup na Facebooku mogą już pobierać opłaty za dostęp do ekskluzywnych treści, a wirtualne gwiazdy można kupić i wysyłać do twórców. Instagram ogłosił niedawno, że twórcy będą mogli otrzymywać pieniądze za subskrypcje. Z kolei na WhatsAppie niektóre firmy płacą już za możliwość wysyłania wiadomości do swoich klientów – czytamy. (zd) 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj