W kwietniu 2024 roku Meta ogłosiła rozszerzenie filtrów asortymentu o obsługę kolejnych języków, w tym polskiego.
Filtry asortymentu pozwalają reklamodawcom na kontrolowanie typu treści wyświetlanych obok ich reklam w aktualnościach oraz rolkach. Do wyboru są trzy ustawienia filtrów asortymentu: rozszerzony asortyment, średni asortyment oraz ograniczony asortyment. Rozszerzony asortyment pozwala na wyświetlanie reklam w sąsiedztwie materiałów zgodnych z zasadami monetyzacji treści w celu uzyskania jak największego zasięgu. Średni asortyment zapewnia wykluczenie treści średnio kontrowersyjnych. Ograniczony asortyment wyklucza dodatkowo kontrowersyjne materiały i transmisje wideo na żywo, co obniża zasięg i może zwiększyć koszty.
Rodzaje treści, obok których marki mogłyby chcieć wyświetlać swoje reklamy, mogą się znacznie różnić. Celem Mety jest umożliwienie wszystkim przedsiębiorstwom stworzenia najbardziej odpowiedniego środowiska, w którym odbiorcy będą mogli zobaczyć dopasowane do siebie reklamy.
Kontrola filtrów asortymentu została rozszerzona o obsługę takich języków jak polski, włoski, szwedzki, urdu, hindi oraz 11 dodatkowych języków używanych w Indiach, w tym pendżabski, asamski, bengalski, bhojpuri, gudżarati, kannada, malajalam, marathi, orija, telugu oraz tamilski. (ao)