We wrześniu 2019 roku firma Mfind – internetowa porównywarka ubezpieczeń – przeszła rebranding i zmieniła się w Punktę. Celem metamorfozy ma być zmiana w pozycjonowaniu spółki, która chce być postrzegana jako internetowa multiagencja.
„Nowa marka oddaje w pełni nasze pozycjonowanie. Punkta jest czymś więcej niż porównywarką. Jest marką ubezpieczeniową, która odnosi się do punktu, w którym kupuje się ubezpieczenie w preferowany przez siebie sposób. Jest też miejscem kontaktu z doradcą, czyli »punktem a«” – mówi Daniel Byster, Chief Marketing Officer w Punkcie. „Nowa marka odzwierciedla obietnicę, którą składamy klientowi. Dzięki nam ma on czuć się wygrany i mieć święty spokój. Innymi słowy, ma dostać produkt i usługę trafione w punkt” – dodaje CMO.
Stare i nowe logo
Oprócz nazwy i logo firma uruchamia również nową platformę internetową – punkta.pl – i wprowadza zmiany w swoich usługach. Zaprezentowała także nowe hasło: „ubezpieczenia trafione w punkt”. W informacji prasowej zaznaczono jednak, że w okresie przejściowym pod nowym logo pojawiać się będzie dopisek „dawniej Mfind”.
Rebranding będzie wsparty kampanią reklamową, obejmującą digital i telewizję. Spoty mają pojawiać się w podstawowych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN-u.
Kampania jest wsparta działaniami PR, do których należy m.in. prowadzenie media relations oraz dostarczanie treści na stronę Akademii Mfind, która przedstawia klientom porady i aktualności ubezpieczeniowe.
Kampania rozpoczęła się 16 września i potrwa do 17 listopada 2019 roku. Za strategię komunikacji odpowiada zespół z firmy Punkta. (ak)