Od 20 lutego można zgłaszać prace w konkursie na najlepszy istniejący i projektowany System Informacji Miejskiej (SIM) oraz promocyjne wykorzystanie USP (unique selling proposition). Konkurs zorganizowany jest w ramach drugiej edycji Bram Kraju, autorskiego programu AMS poświęconego kształtowaniu wizerunku i marki polskich miast.
W konkursie można wziąć udział w trzech kategoriach: najlepsza realizacja SIM, najlepsza koncepcja SIM, najlepsze wykorzystanie USP w promocji. Nagrody w konkursie to: ogólnopolska kampania promująca miasto lub gminę; dofinansowanie projektu SIM; opracowanie i druk plakatu promującego zwycięskie miasto lub gminę z wykorzystaniem nagrodzonego USP. Dodatkowo przewidziano nagrody pieniężne dla autorów najlepszych koncepcji.
Prace można zgłaszać do 27 kwietnia 2007 roku, a ceremonia rozstrzygnięcia konkursu i przyznania nagród odbędzie się 10 maja 2007 roku. Audyt konkursu i nadzór nad jego prawidłowym przeprowadzeniem prowadzi firma KPMG Audyt. Regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej.
Projekt Bramy Kraju ma na celu promocję marketingowego myślenia o miastach, inspirowanie urzędników miejskich i podsuwanie kreatywnych pomysłów na przyciągnięcie turystów i inwestorów do ich miejscowości i regionów.(kk)