Michał Grzebyk, dotychczas PR & Content Marketing Manager w ContentHousie, awansował i z początkiem maja 2020 roku objął funkcję Head of PR & Content Marketing. To nowo utworzone stanowisko w firme.
Jego awans ma związek z rozwojem agencji i planami poszerzenia kompetencji firmy w zakresie content marketingu dla branży medycznej i przemysłowej. Tym na nowym stanowisku zajmie się Grzebyk. Będzie odpowiedzialny za stworzenie zespołu wyspecjalizowanych Content Managerów, którzy będą pracować dla klientów z różnych obszarów rynku. Wciąż do jego zadań należeć będą koordynacja projektów wizerunkowych oraz planowanie i realizacja strategii contentmarketingowych.
Grzebyk z agencją ContentHouse związany jest od lipca 2016 roku. Wówczas objął tam stanowisko PR Managera. W roku 2017 pod jego kierownictwem agencja zintegrowała dwa działy – PR oraz Content Marketing, co miało na celu stworzenie zespołu, który uspójni strategie komunikacyjne dla klientów na wielu płaszczyznach (mediów własnych, działań media relations i social media, formatów wideo oraz e-wydawnictw firmowych).
Wcześniej Michał Grzebyk doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Ukończył filologię polską ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym. (mb)