Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Michał Grzebyk został Head of PR & Content Marketing w ContentHousie. michał grzebyk, dotychczas pr & content marketing manager w contenthousie, awansował i z początkiem maja 2020 roku objął funkcję head of pr & content marketing. to nowo utworzone stanowisko w firme. jego awans ma związek z rozwojem agencji i planami poszerzenia kompetencji firmy w zakresie content marketingu dla branży medycznej i przemysłowej. tym na nowym stanowisku zajmie się grzebyk. będzie odpowiedzialny za stworzenie zespołu wyspecjalizowanych content managerów, którzy będą pracować dla klientów z różnych obszarów rynku. wciąż do jego zadań należeć będą koordynacja projektów wizerunkowych oraz planowanie i realizacja strategii contentmarketingowych. grzebyk z agencją contenthouse związany jest od lipca 2016 roku. wówczas objął tam stanowisko pr managera. w roku 2017 pod jego kierownictwem agencja zintegrowała dwa działy – pr oraz content marketing, co miało na celu stworzenie zespołu, który uspójni strategie komunikacyjne dla klientów na wielu płaszczyznach (mediów własnych, działań media relations i social media, formatów wideo oraz e-wydawnictw firmowych). wcześniej michał grzebyk doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w ypi consulting, grupie adweb oraz the nets. ukończył filologię polską ze specjalizacją edytorską na uniwersytecie pedagogicznym. (mb).
Michał Grzebyk, dotychczas PR & Content Marketing Manager w ContentHousie, awansował i z początkiem maja 2020 roku objął funkcję Head of PR & Content Marketing. To nowo utworzone stanowisko w firme.
Jego awans ma związek z rozwojem agencji i planami poszerzenia kompetencji firmy w zakresie content marketingu dla branży medycznej i przemysłowej. Tym na nowym stanowisku zajmie się Grzebyk. Będzie odpowiedzialny za stworzenie zespołu wyspecjalizowanych Content Managerów, którzy będą pracować dla klientów z różnych obszarów rynku. Wciąż do jego zadań należeć będą koordynacja projektów wizerunkowych oraz planowanie i realizacja strategii contentmarketingowych.
Grzebyk z agencją ContentHouse związany jest od lipca 2016 roku. Wówczas objął tam stanowisko PR Managera. W roku 2017 pod jego kierownictwem agencja zintegrowała dwa działy – PR oraz Content Marketing, co miało na celu stworzenie zespołu, który uspójni strategie komunikacyjne dla klientów na wielu płaszczyznach (mediów własnych, działań media relations i social media, formatów wideo oraz e-wydawnictw firmowych).
Wcześniej Michał Grzebyk doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Ukończył filologię polską ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym. (mb)