Michelin Polska, producent opon, wybrał agencję odpowiedzialną za relacje z mediami oraz projekty w mediach społecznościowych. Od lutego za działania odpowiada agencja Weber Shandwick.
Do jej zadań należy także organizacja akcji specjalnych i kampanii edukacyjnych. Agencja zajmie się też koordynacją komunikacji prowadzonej przez Michelin w Czechach, na Słowacji oraz w krajach bałtyckich. Będzie także wspierać firmę w działaniach skierowanych do pracowników, w tym w projektach prowadzonych w olsztyńskiej fabryce opon. Działania prowadzone będą dla wszystkich marek grupy, m.in. BFGoodrich oraz Kleber.
Współpraca obejmuje również promocję przewodników turystycznych i kulinarnych wydawanych pod marką Michelin.
Agencję Weber Shandwick wybrano w konkursie ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Po stronie agencji za współpracę odpowiada Michał Pełczyński. Wcześniej Michelin obsługiwała agencja NBS Communications. (mb)