Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Microsoft Polska rozstrzyga przetarg na obsługę kluczowych produktów w social mediach. za obsługę kanałów społecznościowych dla takich produktów jak xbox, microsoft dynamics, windows czy surface będzie odpowiedzialna agencja click community. click community zajmie się komunikacją na facebooku, poprowadzi również kanał na youtubie i profil na linkedinie. będzie też odpowiedzialna za współpracę z influencerami. działania będą dotyczyć wybranych produktów firmy microsoft, takich jak windows, xbox, surface pro 4 i smartfony lumia. agencja zajmie się komunikacją firmy w sektorach b2c i b2b. kontrakt podpisano na dwa lata. za współpracę odpowiada dedykowany, kilkunastoosobowy zespół, składający się ze specjalistów odpowiedzialnych za obszary: contentowy, graficzny, moderacyjny, administracyjny, supportowy. pracę zespołu koordynują dyrektor działu sprzedaży daniel habura i key account manager kamil kopeć. (mb).
Za obsługę kanałów społecznościowych dla takich produktów jak Xbox, Microsoft Dynamics, Windows czy Surface będzie odpowiedzialna agencja click community.
click community zajmie się komunikacją na Facebooku, poprowadzi również kanał na YouTubie i profil na LinkedInie. Będzie też odpowiedzialna za współpracę z influencerami. Działania będą dotyczyć wybranych produktów firmy Microsoft, takich jak Windows, Xbox, Surface Pro 4 i smartfony Lumia. Agencja zajmie się komunikacją firmy w sektorach B2C i B2B.
Kontrakt podpisano na dwa lata.
Za współpracę odpowiada dedykowany, kilkunastoosobowy zespół, składający się ze specjalistów odpowiedzialnych za obszary: contentowy, graficzny, moderacyjny, administracyjny, supportowy. Pracę zespołu koordynują dyrektor działu sprzedaży Daniel Habura i Key Account Manager Kamil Kopeć. (mb)