Agencja VMG PR wydziela niezależną markę, która będzie obsługiwać wydarzenia firmowe i imprezy masowe. „Rynek determinuje i egzekwuje nowe, kompleksowe rozwiązania. Podział w grupie VMG daje zdecydowanie większe możliwości eventowo-komunikacyjne. Wszystkie wydarzenia realizowane przez VMG Events będą wspierane komunikacyjnie przez zespół VMG PR” – tak skomentował powstanie nowej marki Kasper Orkisz, dyrektor zarządzający VMG PR.
Na czele VMG Events stanie partner zarządzający, Jerzy Mieńkowski, który specjalizuje się w projektach z zakresu turystyki indywidualnej i grupowej oraz organizacji eventów, szkoleń i konferencji. W VMG PR koordynował proces kreacji i realizację takich wydarzeń jak Żeglarski Puchar Trójmiasta oraz cykl imprez Akademii Sportu Klubu Bankowca ZBP. Odpowiedzialny był także za organizację eventów korporacyjnych i szkoleń, m.in. dla TUiR Warta, Basell Orlen czy Grupy Azoty. (jl)