Żeby skutecznie działać w mediach społecznościowych nie wystarczy umiejętnie komunikować się z grupą docelową. Warto również kontrolować przebieg komunikacji i dostosowywać ją do zmieniających się warunków otoczenia. W sprawdzaniu przebiegu komunikacji mogą okazać się pomocne narzędzia, tj. wyszukiwarki internetowe, czytniki RSS-ów, wyszukiwarki wewnętrzne platform społecznościowych, agregatory informacji, systemy statystyk mediów społecznościowych itp. Niektóre z tych narzędzi są dostępne za darmo, a za inne trzeba zapłacić. Dane dostarczane przez wybrany system wyszukiwania mogą dotyczyć tylko jednego lub kilku mediów społecznościowych. Wyniki, które otrzymujemy w wyszukiwarce mogą być uporządkowane, a inne musimy sami analizować.
Czym kierować się przy wyborze narzędzi monitorujących nasze działania? Jakie dane brać pod uwagę analizując działania w mediach społecznościowych? Jakie wskaźniki stosować zestawiając dane? Czy pozyskane z mediów społecznościowych dane mogą wpłynąć na prowadzoną przez firmę działalność?
Chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat funkcjonowania firmy w mediach społecznościowych oraz monitoringu i analizy działań w sieci? Przyjdź 18 listopada na szkolenie “Komunikacja w social mediach i mierzenie jej efektów“! Zapisz się już teraz!
Magdalena Popielewicz
Zapraszają