Na przełomie kwietnia i maja 2019 roku Mikołaj Nowak oraz Artur Kluska ogłosili istnienie studia projektowo-strategicznego o nazwie Iskrzenie Studio. Oferuje ono usługi z zakresu projektowania graficznego, tworzenia identyfikacji wizualnych, doradztwa strategicznego oraz wsparcia komunikacyjnego, również w social mediach. Wyróżnikiem firmy mają być działania PR-owe i marketingowe dla produktów i usług związanych z ideą zrównoważonego rozwoju.
Mikołaj Nowak ma kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, promocji i PR-ze. W branży jest od 2004 roku – zaczynał jako Community Manager w Grono.net. Pracował też w Onecie jako Brand Manager oraz w TVN, gdzie m.in. przygotowywał strategię wprowadzania redakcji „Faktów” i jej dziennikarzy do mediów społecznościowych. Ostatnio pracował w Grupie ZPR Media, w której był dyrektorem marketingu i promocji kanałów Fokus TV i Nowa TV. Artur Kluska natomiast w ostatnich latach pracował m.in. w firmach GBH Design i Redscout w Londynie. Zajmuje się projektowaniem graficznym.
„Od lat widzimy, jak marki stawiają pierwsze kroki w zakresie praktyk zrównoważonego rozwoju. Chcemy im w tym pomóc. Iskrzenie ma misję wspomagania tych, którzy dążą do równowagi i ulepszenia świata, który przez dekady niszczonego przez ludzi” – mówi w przesłanym komunikacie Kluska.
Iskrzenie Studio rozpoczęło swoją działalność akcją społeczną „#StaraNowaSzkoła” – to seria wskazówek mających ilustrować dobre praktyki w zakresie dbania o środowisko połączonego z oszczędzaniem pieniędzy. Ambasadorem działań został sportowiec Damian Wojtaszek, członek kadry narodowej w siatkówce mężczyzn i reprezentant drużyny Onico Warszawa.
Grafika akcji „#StaraNowaSzkoła”
Inicjatywa stworzenia studia pojawiła się jeszcze pod koniec 2018 roku. Iskrzenie to nowa nazwa firmy należącej do Artura Kluski. Mikołaj Nowak po formalnym zakończeniu współpracy z Grupą ZPR Media ma dołączyć do Iskrzenie Studio jako wspólnik. (mp)