poniedziałek, 27 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościMilion na promocję Łodzi

Milion na promocję Łodzi

We wrześniu ma ruszyć kampania reklamowa Łodzi – centrum przemysłów kreatywnych – za ponad milion złotych. Promocja przybierze różne kształty: telewizyjne spoty, billboardy w całym kraju, kreatywne gadżety i kampania w internecie. „Chodzi nam o to, by zainteresować Łodzią inwestorów, potencjalnych studentów, a także studentów” – mówi Agnieszka Pietrzak, główny specjalista w biurze promocji urzędu miasta Łodzi.

Na kampanię wizerunkową magistrat przeznaczył 300 tys. zł, reszta pieniędzy – 800 tys. zł – to dotacja unijna. Do końca marca zostaną rozpisane dwa konkursy – na kreatywny gadżet oraz film i spoty promujące miasto. W pierwszym z nich może wziąć każdy, w drugim – profesjonaliści. Następnie zostanie ogłoszony przetarg na kompanię wizerunkową. Billboardy zawisną w całej Polsce. „Plansze pod hasłem »czy wiesz, że w Łodzi…« zaprojektowane przez łódzką agencję biorą udział w prestiżowych konkursach dla twórców reklam. (…) Sądzę, że ta formuła nie została jeszcze wyczerpana (…). Liczymy, że ten wątek znajdzie się również w nowej kampanii” – mówi Bartłomiej Wojak, dyrektor biura promocji.

Pieniądze zostaną też przeznaczone na wirtualną „bramę miasta”. Ze strony www.lodz.pl będzie można przechodzić na konkretne witryny – w zależności od zainteresowań – stronę urzędu miasta, stronę turystyczną lub witrynę o przemysłach kreatywnych.

Pietrzak podkreśla, że celem promocji jest przyciągnięcie inwestorów, potencjalnych studentów oraz turystów. To też zachęta dla młodych, by wybierali Łódź na miejsce weekendowych wypadów. (kg)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj