wtorek, 21 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościMillward Brown: w 2011 bardziej transparentnie w sieci

Millward Brown: w 2011 bardziej transparentnie w sieci

Rozwój geolokalizacji, balansowanie pomiędzy otwartymi sieciami społecznościowymi a ich odpowiednikami o ograniczonym dostępie, tworzenie treści jeszcze bardziej dopasowanych do specyfiki Internetu, zwiększenie przejrzystości działań. Według raportu Millward Brown z takimi wyzwaniami będą musieli zmierzyć się w bieżącym roku osoby kreujące marki w Internecie.

Co przyniesie 2011 rok? Według twórców raportu „Top 11 Digital Predictions for 2011” serwisy społecznościowe będą rozwijać się zarówno w kierunku sieci otwartych, jak i tych bardziej ekskluzywnych (np. Diaspora czy Facebook, który jest dostępny tylko dla członków). W związku z tym marki będą musiały zdecydować, czy tworzyć jednolite treści, czy profilować je zgodnie ze specyfiką poszczególnych sieci.

W raporcie możemy przeczytać także o coraz większych możliwościach urządzeń przenośnych, co przełoży się na częstszą obecność ludzi w sieci. Dzięki temu marketingowy będą mieli większe szanse na dotarcie ze swoimi komunikatami do użytkowników Internetu. Dodatkowo rozwiną się usługi związane z geolokalizacją – klienci meldujący się w sieci będą korzystali z większego wachlarza zniżek i promocji. Zmiany będą też dotyczyć kwestii prywatności w sieci, ponieważ internautom coraz łatwiej „zaglądać za kulisy”. Spowoduje to, że działania firm będą musiały być jeszcze bardziej transparentne. (ks)

Cały raport

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj