Mind Progress Group zajmie się organizacją eventu otwarcia dla powstającego centrum wyprzedażowego w Lublinie. W ramach współpracy firma poprowadzi również w nadchodzącym roku działania z obszaru kreacji, public relations i social media.
Umowa obejmuje całościowe działania komunikacyjne. Poza przygotowaniem koncepcji otwarcia, jej realizacji i promocji wydarzenia, Mind Progress Group będzie odpowiadać w nadchodzącym roku za kontakty z mediami, obsługę marki w mediach społecznościowych – obejmującą prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie – oraz kreację. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano na 12 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia. Za projekt ze strony agencji odpowiada kilkuosobowy zespół, kierowany przez account managera Małgorzatę Piasecką-Busz. Za kontakt z mediami odpowiada PR manager Karolina Łagowska. Obsługą profili marki w mediach społecznościowych zajmie się head of social media Łukasz Mirytiuk. Natomiast za przygotowanie i realizację eventu otwarcia odpowiada szef działu eventowego Michał Szkotak. (es)