Czy już wkrótce internauci zamiast na Netflixie będą szukać seriali na Instagramie? Według contentstandard.pl jest to możliwe. Z potencjału serwisu korzysta już National Geographic.
W sierpniu, na profilu NatGeo opublikowany zostanie serial o fotografii. Jeśli eksperyment się powiedzie, być może kolejne marki pójdą w ślad National Geographic i zaczną produkować tam seriale.
Firma pracuje także nad pomysłami seriali, które dotyczyć mają przede wszystkim podróży, życia przewodników i wyjaśniania pytań od zaawansowanych podróżników. Treści będą publikowane również na innych kanałach społecznościowych. Będą trwać od 90 sekund do 3 minut – czytamy.
Firma umacnia również działania w wirtualnej rzeczywistości. Na Facebooku udostępniła cztery filmy VR, które osiągnęły liczbę ponad 30 milionów odtworzeń.
To naturalny kierunek w rozwoju działań marek w mediach społecznościowych. „Biorąc pod uwagę fakt, że według danych Cisco, do 2020 roku, aż 75 proc. globalnego ruchu mobilnego stanowić będzie właśnie content video, a do tej pory czas, którzy użytkownicy Instagrama poświęcali na oglądanie treści videom, wzrósł o ponad 40 proc.” – konkluduje Joanna Dederko, autorka tekstu. (mw)