Resort cyfryzacji ogłosił przetarg, w którym wybierze agencję public relations. Wybrana firma ma zająć się przygotowaniem strategii i realizacją działań PR w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnych, których celem będzie upowszechnianie korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Agencja będzie odpowiedzialna również za wsparcie komunikacji w mediach społecznościowych (przygotowanie strategii i materiałów do publikacji) a także pomoc przy organizacji wydarzeń dla mediów.
Na działania Ministerstwo Cyfryzacji planuje przeznaczyć około 650 tys. złotych. Współpraca z agencją ma potrwać do końca 2020 roku.
Firmy mogą składać oferty do 15 lutego 2018 roku do 11:30. Resort planuje ograniczenie liczby podmiotów biorących udział w przetargu do pięciu. Agencje biorące udział w postępowaniu muszą wnieść wadium w wysokości 5 tys. złotych.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)