6 sierpnia 2024 roku Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło przetarg dla agencji reklamowych na obsługę emisji kampanii internetowej na temat kompetencji cyfrowych i cyfryzacji.
W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. obsługą emisji kampanii, działaniami reklamowymi w internecie, działaniami niestandardowymi i contentowymi, doradztwem eksperckim i pracami graficznymi, a także monitorowaniem i raportowaniem realizacji kampanii.
Działania edukacyjno-informacyjne w kampanii promującej rozwijanie kompetencji cyfrowych będą obejmowały w szczególności komunikację dotyczącą promowania m.in. kompetencji cyfrowych, korzystania z e-usług publicznych, bezpieczeństwa w sieci, dezinformacji i misinformacji, a także higieny cyfrowej.
Resort wymaga, aby biorący udział w postępowaniu podmiot w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi, których przedmiotem były kampanie informacyjne lub promocyjne o zasięgu ogólnopolskim w internecie. Ponadto, wspomniane kampanie powinny obejmować zarówno zaplanowanie i emisję akcji w sieci o wartości co najmniej 400 tys. zł brutto każda, jak i analizę przebiegu emisji kampanii w internecie i opracowanie raportu poemisyjnego.
Wśród pracowników wybranej agencji powinni się znaleźć: kierownik zespołu, specjalista ds. kampanii w wyszukiwarkach oraz specjalista ds. kampanii w mediach społecznościowych.
Agencja będzie realizowała usługi przez 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 31 grudnia 2025 roku.
Kryteria, według których będą oceniane oferty, to cena (60 proc.) i pomysł na kampanię online promującą stronę internetową na temat kompetencji cyfrowych (40 proc).
Oferty można składać do 3 września 2023 roku do godziny 11:00.
Szczegółowe informacje na temat przetargu można znaleźć na stronie. (ao)