Ministerstwo Finansów ogłosiło przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach programu Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC).
Wybrana firma ma zająć się opracowaniem strategii kampanii, obejmującej koncepcję działań komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Do jej zadań należeć będzie także określenie grup docelowych oraz opracowanie hasła promocyjnego, pomysłu kreatywnego i scenariusza pięciominutowego filmu informacyjno-promocyjnego (oraz jego 30-sekundowej wersji), a także przedstawienie pomysłu na realizację wideo na kanale popularnego vlogera oraz przygotowanie planu działań public relations.
Jak podaje resort, opracowana strategia ma być punktem wyjścia dla kolejnego przetargu – dotyczącego realizacji zaplanowanej kampanii, której budżet ma wynieść około 1,5 mln złotych.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Oferty można składać do 31 lipca 2018 roku do godziny 12:00.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)