10 września 2024 roku Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ogłosiło przetarg na realizację działań komunikacyjnych dotyczących Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
Celem działań komunikacyjnych ma być budowanie wizerunku i świadomości KPO. Do zadań wybranej agencji będą należały m.in. edukowanie, czym jest program KPO, edukowanie grup docelowych, w tym potencjalnych odbiorców wsparcia, w jaki sposób mogą uzyskać środki z programu, pokazanie przykładów wykorzystania KPO, efektów reform i inwestycji oraz perspektywy indywidualnych korzyści, obalanie fałszywych informacji na temat programu, a także reagowanie na sytuacje kryzysowe.
Główną grupę docelową działań stanowią potencjalni odbiorcy wsparcia, w tym wszystkie podmioty i instytucje posiadające potencjał do realizacji przedsięwzięć z KPO, ogół społeczeństwa, czyli wszyscy mieszkańcy Polski będący obserwatorami zachodzących zmian i odbiorcami korzyści wynikających z wdrażania KPO, oraz osoby młode w wieku 18-30 lat.
Działania mają być realizowane na podstawie przekazanej przez resort w dniu podpisania umowy strategii promocji KPO przez 18 miesięcy od dnia jej podpisania lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zadania.
Agencja jest związana ofertą od dnia upływu składania ofert do 7 stycznia 2025 roku.
Oferty można składać do 10 października 2024 roku do godziny 10:00 na stronie. (ao)