Ministerstwo Gospodarki ogłosiło przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie zagranicznej kampanii promującej branżę jubilersko-bursztyniczą oraz producentów jachtów i łodzi rekreacyjnych…
Działania dla każdej z branż stanowią oddzielną część zamówienia. Kampania promująca przemysł stoczniowy ma objąć rynki: niemiecki, francuski, brytyjski, włoski, hiszpański, szwedzki, holenderski, natomiast kampanię promująca branżę jubilersko-bursztyniczą zaplanowano w Wielkiej Brytani, Niemczech, Włoszech, USA i Chinach (wykonawca może zaproponować również inne rynki).
Łączny koszt jubilersko – jachtowo – bursztynowej promocji wyniesie 5,7 mln złotych. Oferty złożone przez agencje będą oceniane według następujących kryteriów: cena, koncepcja programu promocji (po 50 proc. punktów). Agencje chcące wziąć udział w przetargu swoje oferty mogą składać do 17 sierpnia. (ks)
Ogłoszenie o przetargu