Znamy już wyniki przetargu nieograniczonego, zorganizowanego przez Ministerstwo Środowiska, którego przedmiotem było opracowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjnej „Daj się ponieść”.
Wygrała go agencja BTL Point Group z Warszawy. To ona została najwyżej oceniona przez Ministerstwo we wskazanych przez nie kryteriach. Pokonała tym samym cztery inne podmioty, które także startowały w przetargu. A były to: Walk The Line, Laboratorium Komunikacji, Infinity Media i Axel Springer Polska.
Cena zaoferowana przez wykonawcę wynosi 174 460 złotych brutto. Jak czytamy w komunikacie Ministerstwa: „Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia i na warunkach określonych w ofercie”.
Akcja „Daj się ponieść” ma dotyczyć mądrych, odpowiedzialnych zakupów, zwracania uwagi na etykiety, opakowania produktów, promocji produktów lokalnych oraz toreb ekologicznych. (kk)
Szczegółowe informacje na temat wyników przetargu można znaleźć tutaj.