W lutym 2020 roku agencja employerbrandingowa MJCC została członkiem OneAgent – globalnej sieci firm specjalizujących się w employer brandingu. Dołączenie do niej wynika z coraz większej liczby projektów międzynarodowych i potrzeby posiadania globalnego partnera, który zapewni klientom agencji wsparcie za granicą.
„Aktualnie pracujemy już na kilkunastu rynkach, na których potrzebowaliśmy nie tylko lokalnych partnerów, ale też insightów i możliwości wymieniania się wiedzą z organizacjami, które się z nich wywodzą. A ponieważ już wcześniej współpracowaliśmy z agencjami wchodzącymi w skład OneAgent, wybór tej właśnie sieci był oczywisty” – mówi Adrian Juchimiuk, partner w MJCC.
MJCC, jako członek OneAgent, będzie obsługiwać międzynarodowych klientów sieci i firm członkowskich na polskim rynku. Będzie także wymieniać się wiedzą oraz dzielić się insightami z Polski z pozostałymi zreszonymi agencjami.
Jak czytamy w komunikacie firmy, Polska jest ważnym obszarem dla OneAgent. Zrzeszone agencje miały zauważyć tu rosnące zapotrzebowanie na usługi strategiczne i kreatywne z obszaru employer brandingu.
„Polska wyróżnia się w Europie szybkim wzrostem ekonomicznym. Ostatnie dwie dekady to rewolucja dla tutejszego rynku pracy. Tym bardziej cieszymy się, że MJCC, najczęściej nagradzana polska agencja EB, dołączyła do grona naszych partnerów” – tłumaczy Ed Barzilaij, prezes OneAgent. Wyraża on także nadzieję, że zespoły badawcze, marketingowe, kreatywne i strategiczne zrzeszenia będą dostarczać nowym globalnym klientom „najwyższej jakości rozwiązania” w zakresie budowania marki pracodawcy. (ak)