środa, 6 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMK Media przekształca się w AHAVA PR

MK Media przekształca się w AHAVA PR

We wrześniu 2018 roku swoją działalność rozpoczęła firma AHAVA PR. Butikowa agencja powstała z przekształcenia agencji MK Media PR & marketing solutions, której właścicielką była Monika Kern. Jak wyjaśnia w wiadomości do PRoto.pl Monika Kern, stworzenie nowego podmiotu to sformalizowanie kilkuletniej współpracy biznesowej z Agnieszką Oleszczyk. „Nasze wspólne doświadczenie i sposób, w jaki podchodzimy do zawodu, daje nam poczucie, że jesteśmy w stanie zrealizować każdy projekt ze szczególną atencją dla marki i jej odbiorców” – mówi PRoto.pl Monika Kern.

AHAVA PR będzie świadczyć usługi z zakresu budowania i realizacji strategii public relations. Agencja wskazuje, że jej pracownicy posiadają również kompetencje związane z komunikacją kryzysową, zarządzaniem marką osobistą, PR-em korporacyjnym i produktowym, organizowaniem wydarzeń oraz public affairs. Sama Monika Kern specjalizuje się w PR-ze politycznym, komunikacji kryzysowej oraz kreowaniu wizerunku osób publicznych. Doradzała przedstawicielom biznesu, organizacjom pozarządowym i politykom, a także odpowiadała za projekty dla marek Wawel, Tubądzin, Geberit, Douglas i J&J. Z kolei jej wspólniczka, Agnieszka Oleszczyk, jest ekspertką od strategii komunikacyjnych i promowania marek modowych. Swoją karierę w PR-ze rozpoczęła od współpracy z Gadu-Gadu. Później zajmowała się obsługą m.in. Michała Szulca, Lavard, Whirlpoola czy „The Voice of Poland”.

Monika Kern informuje, że obecnie w portfolio agencji znajduje się 12 klientów. „Profil działania jest szeroki, zatem wśród nich są biznes, moda czy szeroko rozumiany lifestyle. Mamy także przyjemność współpracować z osobowościami telewizyjnymi, celebrytami oraz projektantami” – dodaje.

W zespole AHAVA PR, oprócz Kern i Oleszczyk, znaleźli się także: Joanna Rożniakowska (która wcześniej pracowała m.in. dla formatów telewizyjnych realizowanych przez Rochstar i grupę Viasat World), Dagmara Tarka (która specjalizuje się w PR-ze modowym i współpracowała m.in. z Michałem Szulcem, Lavard i So Chick So Freak) oraz Michał Roszkowski (który sprawuje funkcję Copywritera i SEO Specialist, a w przeszłości realizował projekty m.in. dla Orange, Mitsubishi i ASUS). AHAVA PR ma dwa biura: główną siedzibę, która mieści się w Łodzi przy ulicy Tylnej 4F/3, oraz oddział w Warszawie przy Mokotowskiej 65/110.

Nazwa agencji pochodzi od słowa „ahava” z języka hebrajskiego, które oznacza „miłość” – czytamy w informacji prasowej. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj