Kwartalny przychód światowego giganta, do którego należą m.in. sieci Fleishman-Hillard, BBDO i TBWA, zmniejszył się o 43 mln dolarów.
Łączny przychód w III kwartale wyniósł 3706,6 mln dolarów, wobec 3749,6 mln w II kwartale. Jak czytamy w komunikacie grupy, główną przyczyną gorszych wyników są różnice kursowe. Były one na tyle duże, że ogólny przychód Grupy zmniejszył się, mimo organicznego wzrostu na poziomie 6,1 proc. Był on największy na rynku brytyjskim (9,1 proc.), azjatyckim (8,6 proc.) i europejskim kontynentalnym (4,5 proc.).
Grupa traci także na świadczeniu usług PR. W ujęciu kwartał do kwartału przychody z tego typu działalności zmniejszyły się o 1,5 proc. Natomiast przychody z działalności marketingowej wzrosły o 9,9 proc, z działalności CRM (zarządzanie relacjami z konsumentami) o 2,8 proc., a z komunikacji specjalistycznej o 5,4 proc. (ks)
Pełny komunikat o wynikach Grupy