sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMnisi promują i werbują

Mnisi promują i werbują

Rok temu pisaliśmy o niecodziennych pomysłach Kościoła, czyli pokazie mody zakonnej i wyborach miss w habicie – wszystko, aby przyciągnąć chętnych do nowicjatu. Tym razem polskie domy zakonne i seminaria postawiły na profesjonalną kampanię reklamową, donosi dziennik Polska.

Liczba powołań „dramatycznie” spada, pisze dziennikarz Artur Grabarczyk. Dlatego właśnie duchowni postanowili dotrzeć do młodych przez reklamę i Internet. Jak dowiadujemy się z tekstu, produkcję filmów reklamowych zachęcających do zostania duchownym zlecił zakon Paulinów, a także seminaria w Łodzi i Katowicach. Film promocyjny kręci też szef koła filmowego działającego przy seminarium w Białymstoku. Wszystkie mają trafić do Internetu.

Jak mówi przeor Paulinów z Leśniowa, na filmową promocję zdecydowano się trochę przypadkowo, po sukcesie krótkiego reportażu „Początek Drogi” o nowicjacie w Leśniowie, wyemitowanym przez publiczną telewizję. Choć film nie miał charakteru promocyjnego, po jego emisji liczba powołań do zakonu wzrosła, czytamy.(ał)

Zobacz kampanię promującą amerykański episkopat.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj