Nowa kampania adidasa „Icons of Tomorrow”, w której wystąpili m.in. sportowcy, aktywiści i modele, spotkała się z falą hejtu – czytamy na rmf.fm. W jednym ze spotów reklamowych szwedzka modelka Arvida Byström wystąpiła z nieogolonymi nogami, co spotkało się z krytyką ze strony internautów.
Źródło: screen ze strony instagram.com/arvidabystrom
Do sytuacji odniosła się modelka na swoim Instagramie. „Moje zdjęcie z kampanii @adidasoriginals wywołało wiele nieprzyjemnych komentarzy. Jestem uprzywilejowaną, białą osobą, z jedną niekonformistyczną cechą, czyli włosami na nogach” – napisała Byström. Dodała też, że otrzymuje groźby gwałtu w prywatnych wiadomościach. „Nie mogę sobie nawet wyobrazić, jak to jest próbować poruszać się w świecie, kiedy nie ma się tych wszystkich przywilejów” – skomentowała sytuację ambasadorka adidasa.
„Okazuje się, że współcześnie włosy na nogach kobiet nadal budzą ogromne kontrowersje” – podsumowuje portal RMF.
Czytaj też:
Ambasadorzy marek: Maffashion dla adidas Originals
Zdjęcie główne: screen ze strony instagram.com/arvidabystrom
(bm)