sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościModna turystyka miejska

Modna turystyka miejska

W magazynie Brief ukazał się wywiad z Rafałem Szmytke z Polskiej Organizacji Turystycznej. Rozmowa dotyczyła promocji Polski i tego, jak nasz kraj powinien wykorzystać zbliżające się rozgrywki Euro 2012. Szmytke stwierdza, że wszystkie duże wydarzenia sportowe przyciągają rzesze turystów, mają ogromny potencjał, który możemy wykorzystać do promocji turystyki. Dodaje także, że POT zamierza „zdyskontować zainteresowanie mediów zagranicznych samą imprezą w celu przedstawienia Polski jako atrakcyjnego celu podróży”.

Przyznaje, że z analizy rynku europejskiego wynika, że w najbliższych latach największym zainteresowaniem będzie się cieszyła turystyka miejska i kulturowa, dlatego cenna jest dobra oferta wielkich miast. „Możemy oczekiwać, że to one pociągną pozostałe produkty. Zaznacza, że POT wraz z regionalnymi organizacjami turystycznymi ma zamiar wspierać tworzenie systemów rekomendacji usług, atrakcji i projektów promocyjnych. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj