W kwietniu 2021 roku Wordsmith PR rozpoczęło współpracę z dwoma nowymi klientami – wydawnictwem Modry Słoń oraz Instytutem Rozwoju Kapitału Ludzkiego.
Dla wydawnictwa Modry Słoń, które wydaje personalizowane książeczki dla dzieci, olsztyńska agencja będzie odpowiadać za realizację strategii promocji online. Do zadań Wordsmith PR należy obsługa mediów społecznościowych, pozycjonowanie, copywriting, a także Google i Facebook Ads. Projekt będą realizować Karolina Kazuła i Marta Milewczyk. Agencję wybrano do współpracy na podstawie rekomendacji.
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego (IRKL) powierzył Wordsmith PR komunikację na rynkach skandynawskich. Agencja będzie odpowiedzialna za promocję oferty Instytutu w Szwecji, Danii i Norwegii. Do zadań olsztyńskiej firmy należą szeroko zakrojone działania komunikacyjne i promocyjne – w tym opracowanie strategii działań online i ich realizacja (m.in. pozycjonowanie, kampanie Google Ads oraz internacjonalizacja strony internetowej), relacje z mediami w Polsce i Skandynawii, obsługa mediów społecznościowych z uwzględnieniem skandynawskich rynków oraz produkcja filmu promocyjnego, identyfikacji wizualnej i materiałów reklamowych pod kątem skandynawskiego klienta. Wordsmith PR wybrano w konkursie ofert, a działania dla IRKL poprowadzi zespół: Karolina Sieniawska, Dagmara Alsztyniuk oraz Marta Milewczyk. (mb)