Wraz z początkiem października 2024 roku Medicover Sport przy okazji promocji pakietów sportowych dla pracowników wystartował z ogólnopolską kampanią na rzecz promowania aktywności fizycznej. Celem akcji jest zachęcenie firm do tego, by zadbały o aktywność swoich pracowników.
Z ankiety na temat stylu życia przeprowadzonej przez Medicover w sierpniu 2024 roku wśród 1300 pacjentów wynika, jak ważna jest aktywność fizyczna włączana do codziennych obowiązków. Ponad 34 proc. respondentów zadeklarowało, że ruch pozwala im na oderwanie się od pracy i obowiązków, a 32 proc. uważa, że pomaga on także rozładować stres, co pozytywnie wpływa na ogólny dobrostan pracowników.
W związku z tym organizatorzy kampanii chcą zachęcić firmy do tego, by włączyły się do promowania aktywności ruchowej wśród swoich pracowników. „Docierając tą kampanią do osób decyzyjnych w firmach, zachęcamy je, by stworzyły pracownikom możliwość aktywnego wypoczynku. Trafiając do osób zatrudnionych – pokazujemy, że pracodawca może im ją zapewnić” – mówi Anna Gradkowska, Kierownik Zespołu Marketingu Medicover Sport.
Kampanię promują warianty hasła „Moja firma za to płaci. A Twoja?”. Mają one zachęcać pracodawców do tego, by zapewnili zatrudnionym osobom dostęp do pakietów sportowych, dzięki którym „pracownicy mogą aktywnie wypocząć, odstresować się, realizować swoje pasje, ciekawie spędzać czas z bliskimi, budować siłę czy pewność siebie… i złapać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym” – przekazują organizatorzy.
Ogólnopolska kampania obejmuje działania 360 w wielu kanałach – zarówno online, jak i offline. W ramach akcji zaplanowano m.in. reklamy OOH, artykuły sponsorowane czy komunikaty w radiu. Ponadto przewidziane są szeroko zakrojone działania prowadzone w social mediach.
W ramach inicjatywy powstały też spoty, które dostępne są na kanale Medicover Sport na YouTubie.
Akcja potrwa do końca listopada 2024 roku.
Kampanię stworzył dział marketingu Medicover Sport we współpracy z ekspertami wewnętrznymi i podwykonawcami. Agencja Labcon zajmuje się koncepcją kreatywną inicjatywy. Za realizację kampanii w obszarach offline odpowiada Media Plus, działaniami w digitalu zajmuje się Green Parrot, agencja Płodni odpowiada za KV, wideo i radio, z kolei agencja Tigers zaangażowana jest w organizację konkursów oraz współprace influencerskie. (kn)