Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Moja firma za to płaci. A Twoja?” – Medicover Sport z nową kampanią. wraz z początkiem października 2024 roku medicover sport przy okazji promocji pakietów sportowych dla pracowników wystartował z ogólnopolską kampanią na rzecz promowania aktywności fizycznej. celem akcji jest zachęcenie firm do tego, by zadbały o aktywność swoich pracowników. z ankiety na temat stylu życia przeprowadzonej przez medicover w sierpniu 2024 roku wśród 1300 pacjentów wynika, jak ważna jest aktywność fizyczna włączana do codziennych obowiązków. ponad 34 proc. respondentów zadeklarowało, że ruch pozwala im na oderwanie się od pracy i obowiązków, a 32 proc. uważa, że pomaga on także rozładować stres, co pozytywnie wpływa na ogólny dobrostan pracowników. w związku z tym organizatorzy kampanii chcą zachęcić firmy do tego, by włączyły się do promowania aktywności ruchowej wśród swoich pracowników. „docierając tą kampanią do osób decyzyjnych w firmach, zachęcamy je, by stworzyły pracownikom możliwość aktywnego wypoczynku. trafiając do osób zatrudnionych – pokazujemy, że pracodawca może im ją zapewnić” – mówi anna gradkowska, kierownik zespołu marketingu medicover sport. kampanię promują warianty hasła „moja firma za to płaci. a twoja?”. mają one zachęcać pracodawców do tego, by zapewnili zatrudnionym osobom dostęp do pakietów sportowych, dzięki którym „pracownicy mogą aktywnie wypocząć, odstresować się, realizować swoje pasje, ciekawie spędzać czas z bliskimi, budować siłę czy pewność siebie… i złapać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym” – przekazują organizatorzy. ogólnopolska kampania obejmuje działania 360 w wielu kanałach – zarówno online, jak i offline. w ramach akcji zaplanowano m.in. reklamy ooh, artykuły sponsorowane czy komunikaty w radiu. ponadto przewidziane są szeroko zakrojone działania prowadzone w social mediach. w ramach inicjatywy powstały też spoty, które dostępne są na kanale medicover sport na youtubie. akcja potrwa do końca listopada 2024 roku. kampanię stworzył dział marketingu medicover sport we współpracy z ekspertami wewnętrznymi i podwykonawcami. agencja labcon zajmuje się koncepcją kreatywną inicjatywy. za realizację kampanii w obszarach offline odpowiada media plus, działaniami w digitalu zajmuje się green parrot, agencja płodni odpowiada za kv, wideo i radio, z kolei agencja tigers zaangażowana jest w organizację konkursów oraz współprace influencerskie. (kn).
Wraz z początkiem października 2024 roku Medicover Sport przy okazji promocji pakietów sportowych dla pracowników wystartował z ogólnopolską kampanią na rzecz promowania aktywności fizycznej. Celem akcji jest zachęcenie firm do tego, by zadbały o aktywność swoich pracowników.
Z ankiety na temat stylu życia przeprowadzonej przez Medicover w sierpniu 2024 roku wśród 1300 pacjentów wynika, jak ważna jest aktywność fizyczna włączana do codziennych obowiązków. Ponad 34 proc. respondentów zadeklarowało, że ruch pozwala im na oderwanie się od pracy i obowiązków, a 32 proc. uważa, że pomaga on także rozładować stres, co pozytywnie wpływa na ogólny dobrostan pracowników.
W związku z tym organizatorzy kampanii chcą zachęcić firmy do tego, by włączyły się do promowania aktywności ruchowej wśród swoich pracowników. „Docierając tą kampanią do osób decyzyjnych w firmach, zachęcamy je, by stworzyły pracownikom możliwość aktywnego wypoczynku. Trafiając do osób zatrudnionych – pokazujemy, że pracodawca może im ją zapewnić” – mówi Anna Gradkowska, Kierownik Zespołu Marketingu Medicover Sport.
Kampanię promują warianty hasła „Moja firma za to płaci. A Twoja?”. Mają one zachęcać pracodawców do tego, by zapewnili zatrudnionym osobom dostęp do pakietów sportowych, dzięki którym „pracownicy mogą aktywnie wypocząć, odstresować się, realizować swoje pasje, ciekawie spędzać czas z bliskimi, budować siłę czy pewność siebie… i złapać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym” – przekazują organizatorzy.
Ogólnopolska kampania obejmuje działania 360 w wielu kanałach – zarówno online, jak i offline. W ramach akcji zaplanowano m.in. reklamy OOH, artykuły sponsorowane czy komunikaty w radiu. Ponadto przewidziane są szeroko zakrojone działania prowadzone w social mediach.
W ramach inicjatywy powstały też spoty, które dostępne są na kanale Medicover Sport na YouTubie.
Akcja potrwa do końca listopada 2024 roku.
Kampanię stworzył dział marketingu Medicover Sport we współpracy z ekspertami wewnętrznymi i podwykonawcami. Agencja Labcon zajmuje się koncepcją kreatywną inicjatywy. Za realizację kampanii w obszarach offline odpowiada Media Plus, działaniami w digitalu zajmuje się Green Parrot, agencja Płodni odpowiada za KV, wideo i radio, z kolei agencja Tigers zaangażowana jest w organizację konkursów oraz współprace influencerskie. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Moja firma za to płaci. A Twoja?” – Medicover Sport z nową kampanią. wraz z początkiem października 2024 roku medicover sport przy okazji promocji pakietów sportowych dla pracowników wystartował z ogólnopolską kampanią na rzecz promowania aktywności fizycznej. celem akcji jest zachęcenie firm do tego, by zadbały o aktywność swoich pracowników. z ankiety na temat stylu życia przeprowadzonej przez medicover w sierpniu 2024 roku wśród 1300 pacjentów wynika, jak ważna jest aktywność fizyczna włączana do codziennych obowiązków. ponad 34 proc. respondentów zadeklarowało, że ruch pozwala im na oderwanie się od pracy i obowiązków, a 32 proc. uważa, że pomaga on także rozładować stres, co pozytywnie wpływa na ogólny dobrostan pracowników. w związku z tym organizatorzy kampanii chcą zachęcić firmy do tego, by włączyły się do promowania aktywności ruchowej wśród swoich pracowników. „docierając tą kampanią do osób decyzyjnych w firmach, zachęcamy je, by stworzyły pracownikom możliwość aktywnego wypoczynku. trafiając do osób zatrudnionych – pokazujemy, że pracodawca może im ją zapewnić” – mówi anna gradkowska, kierownik zespołu marketingu medicover sport. kampanię promują warianty hasła „moja firma za to płaci. a twoja?”. mają one zachęcać pracodawców do tego, by zapewnili zatrudnionym osobom dostęp do pakietów sportowych, dzięki którym „pracownicy mogą aktywnie wypocząć, odstresować się, realizować swoje pasje, ciekawie spędzać czas z bliskimi, budować siłę czy pewność siebie… i złapać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym” – przekazują organizatorzy. ogólnopolska kampania obejmuje działania 360 w wielu kanałach – zarówno online, jak i offline. w ramach akcji zaplanowano m.in. reklamy ooh, artykuły sponsorowane czy komunikaty w radiu. ponadto przewidziane są szeroko zakrojone działania prowadzone w social mediach. w ramach inicjatywy powstały też spoty, które dostępne są na kanale medicover sport na youtubie. akcja potrwa do końca listopada 2024 roku. kampanię stworzył dział marketingu medicover sport we współpracy z ekspertami wewnętrznymi i podwykonawcami. agencja labcon zajmuje się koncepcją kreatywną inicjatywy. za realizację kampanii w obszarach offline odpowiada media plus, działaniami w digitalu zajmuje się green parrot, agencja płodni odpowiada za kv, wideo i radio, z kolei agencja tigers zaangażowana jest w organizację konkursów oraz współprace influencerskie. (kn).