Monday PR zaangażowała się w Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. Agencja wesprze organizatorów poprzez doradztwo, obsługę medialną wydarzenia i komunikację w mediach społecznościowych.
Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” są kontynuacją zeszłorocznych Ogólnopolskich Mistrzostw, w których wzięło udział blisko 400 dzieci z 25 placówek z całej Polski. W tym roku na turniej przyjadą 32 drużyny z całego świata, w tym reprezentacje domów dziecka ze Słowacji, Ukrainy, Czech, Rosji i Litwy. Będzie to jedna z największych w Europie imprez sportowych dla dzieci z domów dziecka.
Współpraca w ramach projektu ma charakter non-profit. Z ramienia agencji za obsługę wydarzenia odpowiada zespół w składzie: Ewa Mittelstaedt, Magdalena Skarżyńska, Adam Kozłowski i Marianna Hoszowska. (es)