niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMondelez Polska przedłuża współpracę z Big Picture. Do obsługiwanych marek dołącza Toblerone

Mondelez Polska przedłuża współpracę z Big Picture. Do obsługiwanych marek dołącza Toblerone

Mondelez Polska kontynuuje współpracę z Big Picture, rozpoczętą w 2015 roku. Agencja wciąż odpowiada za działania z zakresu PR-u korporacyjnego i projekty dla marek producenta, m.in. Milki czy Oreo. Do grona obsługiwanych przez Big Picture marek dołączyło Toblerone.

W ramach obsługi Mondelez Polska agencja odpowiada za opracowywanie całościowych strategii PR w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej. Big Picture zajmuje się także komunikacją platform wizerunkowych, w tym koordynacją realizacji działań, m.in. relacjami z mediami, promocją nowości produktowych oraz współpracą z influencerami.

Dla marki Milka Big Picture odpowiada za działania związane z nową platformą wizerunkową „Delikatność smakuje lepiej”, a także – za trzecią odsłonę kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, obejmującej współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry Narodowej. Agencja komunikuje także najważniejsze produkty producenta, m.in. rynkowe nowości (takie jak Milka Oreo Sensations, Oreo Golden). Od teraz wspiera także działania dotyczące czekolady Toblerone: pierwszy projekt dla tej marki agencja realizowała z okazji Dnia Kobiet.

Obsługa korporacyjna i public affairs Mondelez Polska obejmuje z kolei m.in. pozycjonowanie przedstawicieli firmy w mediach, wsparcie komunikacyjne nowych inicjatyw biznesowych oraz działań w zakresie zrównoważonego rozwoju (w szczególności cyklicznych raportów Mondelez „Snacking Made Right”, prezentującego działalność ESG firmy, oraz „State of snacking” o trendach w branży przekąsek).

Działania dla tego klienta nadzoruje Karolina Pękalska, PR Consultant. Kontynuacja współpracy jest wynikiem przetargu wygranego pod koniec 2020 roku. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj