Z początkiem grudnia 2020 roku IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zatrudniło nową PR Managerkę. Stanowisko objęła Monika Strogulska-Dwojak. Będzie odpowiedzialna zarówno za komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną, skierowaną do wszystkich interesariuszy stowarzyszenia. Zangażuje się w także nowe projekty przygotowywane przez organizację.
Strogulska-Dwojak ma kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji. Pracowała jako Group Head i copywriterka w agencji reklamowej IQ Marketing, gdzie zajmowała się obsługą takich marek jak PLL LOT, MasterCard, Citibank, Żywiec Zdrój, czy brandów z portfolio koncernu Unilever. Była także koordynatorką komunikacji w fundacji korporacyjnej LOTTO. Doświadczenie zdobywała też jako PR Manager w agencji eventowej El Padre i w mediach farmaceutycznych.
Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, podyplomowych studiów public relations w Szkole Głównej Handlowej oraz Szkoły Trenerów INTRA (gdzie zdobyła uprawnienia do prowadzenia szkoleń komunikacyjnych).
Poprzednio funkcję PR Managera IAA Polska pełniła Eliza Hetkowska, która nie współpracuje już ze stowarzyszeniem. (mb)