O tym, jak rozpocząć proces monitorowania mediów i z jakich funkcji zaawansowanych narzędzi skorzystać na starcie, opowiedzą już 24 kwietnia 2025 roku eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów. Firma organizuje bezpłatne szkolenie online „Monitoring marki i analiza danych z mediów – Platforma IMM od podstaw”.
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które rozpoczynają swoje prace i analizy z monitoringiem mediów bądź poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.
Agenda spotkania:
- Pierwsze kroki – 3 widoki na Platformie – dostęp do danych i publikacji z monitorowanych projektów
- Wybór analizowanych parametrów i wskaźników
- Filtrowanie publikacji
- Wykorzystanie tagów
- Grupowanie materiałów
- Zaawansowane wyszukiwanie słów w publikacjach
- Ustawianie alertów i powiadomień
- Moduł Analizy i pobieranie wykresów
- Generowanie statystyk
- Analiza działań konkurencji
- Pressbook i newsletter
- Asystent AI
Szkolenie potrwa około 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, ekspert ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM. Eksperci pokażą, jak zbudowana jest Platforma IMM, jak przeglądać i analizować wyszukane publikacje oraz na jakie funkcjonalności zwrócić uwagę na samym początku pracy z profesjonalnym narzędziem do monitoringu marki.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Rejestracji można dokonać na stronie.