piątek, 18 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzenia„Monitoring marki i analiza danych z mediów – Platforma IMM od podstaw”...

„Monitoring marki i analiza danych z mediów – Platforma IMM od podstaw” – bezpłatne szkolenie online już 24 kwietnia

O tym, jak rozpocząć proces monitorowania mediów i z jakich funkcji zaawansowanych narzędzi skorzystać na starcie, opowiedzą już 24 kwietnia 2025 roku eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów. Firma organizuje bezpłatne szkolenie onlineMonitoring marki i analiza danych z mediów – Platforma IMM od podstaw”.

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które rozpoczynają swoje prace i analizy z monitoringiem mediów bądź poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.

Agenda spotkania:

  • Pierwsze kroki – 3 widoki na Platformie – dostęp do danych i publikacji z monitorowanych projektów
  • Wybór analizowanych parametrów i wskaźników
  • Filtrowanie publikacji
  • Wykorzystanie tagów
  • Grupowanie materiałów
  • Zaawansowane wyszukiwanie słów w publikacjach
  • Ustawianie alertów i powiadomień
  • Moduł Analizy i pobieranie wykresów
  • Generowanie statystyk
  • Analiza działań konkurencji
  • Pressbook i newsletter
  • Asystent AI

Szkolenie potrwa około 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, ekspert ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM. Eksperci pokażą, jak zbudowana jest Platforma IMM, jak przeglądać i analizować wyszukane publikacje oraz na jakie funkcjonalności zwrócić uwagę na samym początku pracy z profesjonalnym narzędziem do monitoringu marki.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Rejestracji można dokonać na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj