środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMonitoring mediów jako narzędzie PR-owca

Monitoring mediów jako narzędzie PR-owca

W Dzienniku Łódzkim ukazał się wywiad z Pawłem Sanowskim, dyrektorem zarządzającym Instytutu Monitorowania Mediów, na temat monitoringu mediów. Sanowski tłumaczy, na czym polega monitoring, kiedy się go zwykle zamawia i kto jest jego głównym zleceniodawcą. Wyjaśnia również, jakim przedsiębiorstwom bardziej opłaca się zlecać monitoring wyspecjalizowanym firmom, a które opracowują go we własnym zakresie. „Prowadzenie samodzielnego monitoringu mediów ma oczywiście swoje zalety, np. doskonała znajomość zagadnień związanych z firmą i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, do których trafiają informacje na temat działalności przedsiębiorstwa. Niemniej, takie działania wiążą się z wysokimi kosztami zarówno zakupu dużej liczby gazet i magazynów, jak i tworzenia nagrań programów radiowych i telewizyjnych. (…) Z tego względu korzystnie jest zdecydować się na usługi firmy monitorującej media, która ma niskie koszty prowadzenia monitoringu dzięki dużej liczbie klientów i zdecydowanie wyższą skuteczność oraz szybkość wyszukiwania.”
Dziennikarka Dziennika Łódzkiego, dowiedziała się także, jakie warunki powinni spełniać osoby, które chciałyby zająć się monitoringiem zawodowo.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj