W czwartek 12 grudnia 2024 roku o godzinie 12:00 Instytut Monitorowania Mediów organizuje bezpłatne szkolenie online zatytułowane „Monitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji”.
Webinar poprowadzą Miłosz Sieradzki, specjalista ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w Instytucie Monitorowania Mediów. Eksperci przybliżą wszystkie pojęcia, definicje i wskaźniki związane z monitoringiem mediów. Opowiedzą o tym, czym jest monitoring mediów, dlaczego należy śledzić publikacje i wzmianki o własnej firmie i konkurencji oraz jak wybrać najlepsze narzędzie do monitorowania mediów i ustawiać pierwsze projekty. Zaprezentują też Platformę IMM w nowej odsłonie.
Agenda spotkania:
- Monitoring mediów – słownik pojęć
- Wskaźniki pomiaru prowadzonej komunikacji
- Wybieramy narzędzie do monitorowania mediów
- Ustawianie pierwszych projektów
- Platforma IMM w nowej odsłonie
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które rozpoczynają swoją przygodę z monitoringiem mediów i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.
Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisu można dokonać na stronie.