czwartek, 5 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaMonitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji. Szkolenie online...

Monitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji. Szkolenie online już 12 grudnia

W czwartek 12 grudnia 2024 roku o godzinie 12:00 Instytut Monitorowania Mediów organizuje bezpłatne szkolenie online zatytułowane „Monitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji”.

Webinar poprowadzą Miłosz Sieradzki, specjalista ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w Instytucie Monitorowania Mediów. Eksperci przybliżą wszystkie pojęcia, definicje i wskaźniki związane z monitoringiem mediów. Opowiedzą o tym, czym jest monitoring mediów, dlaczego należy śledzić publikacje i wzmianki o własnej firmie i konkurencji oraz jak wybrać najlepsze narzędzie do monitorowania mediów i ustawiać pierwsze projekty. Zaprezentują też Platformę IMM w nowej odsłonie.

Agenda spotkania:

  • Monitoring mediów – słownik pojęć
  • Wskaźniki pomiaru prowadzonej komunikacji
  • Wybieramy narzędzie do monitorowania mediów
  • Ustawianie pierwszych projektów
  • Platforma IMM w nowej odsłonie

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które rozpoczynają swoją przygodę z monitoringiem mediów i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.

Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisu można dokonać na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj