Sieć sklepów Biedronka nawiązała współpracę z More Bananas. Krakowska agencja odpowiada za działania employerbrandingowe firmy prowadzone na Facebooku.
Współpraca Biedronki z More Banaanas rozpoczęła się w czerwcu 2021 roku, jednak agencja zakomunikowała ją w październiku. Firmy nie ujawniają, na jaki okres podjęły współpracę ani jak do niej doszło.
Działania prowadzone przez More Bananas są skierowane do kandydatów do pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych oraz biurach, a także uczestników programów talentowych i pracowników sieci. Treści publikowane są na stronie w Praca w Biedronce na Facebooku.
Agencja współpracuje przy projekcie z Employer Branding Institute i Isobar, a odpowiada za treści i kreacje postów na Facebooka. Rozpoczęcie działań zostało poprzedzone m.in. przygotowaniem strategii i key visuali.
Nowy kanał komunikacji Biedronki ma być miejscem „do budowania autentycznego wizerunku pracodawcy”, a także „wsparciem rekrutacji, budowania relacji i bezpośredniego kontaktu z kandydatami oraz obecnymi pracownikami”.
Z ramienia agencji za projekt odpowiadają Anna Ledwoń-Blacha – Creative Owner, Natalia Sikora – Social Media Manager, Wojtek Żywolt – Social Media Specialist, Paulina Gawęda – Social Copywriter, Sławomir Nowak – CEO, Maciej Sowa – Business Developer i Julia Siuda – Graphic Designer. (mb)