W ostatnim czasie polski internet zalała fala postów i memów związanych z morsowaniem. Temat zanurzania się w zimnej wodzie zaczęły wykorzystywać także marki, które w mediach społecznościowych publikują zabawne wpisy promujące oferowane usługi czy produkty.
Posty o morsowaniu pojawiły się m.in. na facebookowych profilach sieci sklepów spożywczych. Lidl postanowił w ten sposób promować kostkarkę, a Żabka – batony marki Mars. Z kolei sieć stacji paliw Circle K zaprosiła na ogrzanie się po morsowaniu kubkiem gorącej kawy.
Źródło: facebook.com/lidlpolska
Źródło: facebook.com/zabkapolska
Źródło: facebook.com/CircleKPolska
Wpis na Facebooku opublikowała także sieć restauracji KFC, która słowo „morsowałem” zastąpiła „moreserowałem”, co nawiązywać ma do produktów marki z serem. W temat morsowania zaangażowały się także firmy oferujące produkty spożywcze – Graal i Krakus.
Źródło: facebook.com/kfcpolska
Źródło: facebook.com/graalpolska
Źródło: facebook.com/Krakus.Sztuka.SwietnegoSmaku
Sklep internetowy Zalando postanowił w social mediach nawiązać do potrzeby zakupu kostiumu kąpielowego, bank Citi Handlowy wykorzystał w swoim wpisie alfabet morse’a, a aplikacja do zamawiania przejazdów Freenow opublikowała wiadomość od jednego ze swoich klientów, w której ten prosi o ogrzanie samochodu, bo morsował.
Źródło: facebook.com/zalando.polska
Źródło: facebook.com/CitiHandlowy
Źródło: facebook.com/FreeNowPolska
Temat morsowania w mediach społecznościowych wykorzystały także instytucje publiczne, takie jak Miasto Gdańsk czy Agencja Mienia Wojskowego.
Źródło: facebook.com/gdansk
Źródło: facebook.com/agencja.mienia.wojskowego
(ak)
Zdjęcie główne: By Rronis – lv Wikipedia, Latvia-Wikipedia [CC BY-SA 3.0] via Wikimedia Commons