niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościMoskiewski wizerunek

Moskiewski wizerunek

Jak donosi The Moscow Times, władze Moskwy zamierzają rozpocząć działania public relations w celu poprawy wizerunku miasta. W ramach 3-letniej kampanii w stolicy Rosji będą organizowane koncerty, konferencje i eventy. Zagraniczni dziennikarze będą zapraszani do zwiedzania miasta. W kampanię mają zostać włączeni Rosjanie mieszkający poza granicami kraju.
Głównym celem wartej 27 milionów dolarów kampanii jest zmiana image’u Moskwy, do tej pory postrzeganej (szczególnie na Zachodzie) przez pryzmat zimnej wojny, fatalnej pogody oraz złych warunków zakwaterowania. Jednak Irina Tyurina, przedstawicielka organizacji zrzeszającej firmy turystyczne, podkreśla, że konieczne jest również podjęcie realnych działań. Chodzi przede wszystkim o zapewnienie przyjezdnym tanich hoteli i restauracji czy ułatwienie procesu wizowego.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj