5 września 2024 roku Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ogłosiło przetarg na prowadzenie w internecie i serwisach społecznościowych kampanii z cyklu „Technologie i innowacje w rolnictwie”.
Głównym zadaniem firmy będzie planowanie, przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjnych z zakresu działalności MRiRW.
Przygotowana kampania i działania promocyjne mają objąć m.in. takie kanały komunikacyjne jak Apple Ads, Google Ads, LnkedIn, Meta (Facebook, Instagram, Messenger), TikTok, X, YouTube, a ponadto reklamy bezpośrednie u innych wydawców, reklamy w portalach branżowych o tematyce rolniczej, w mediach regionalnych oraz w serwisach VOD.
Wybrana firma zajmie się m.in. planowaniem i realizacją kampanii, w tym opracowywaniem strategii, koncepcji kreatywnych i mediaplanów, kreacją i przygotowaniem formatów reklamowych, promowaniem konkretnych zakładek na oficjalnej stronie MRiRW, doradztwem w planowaniu strategii innych mediów, takich jak outdoor, prasa, radio, telewizja i targi, a także monitoringiem i analizą prowadzonych działań komunikacyjnych.
Cele cyklu kampanii „Technologie i innowacje w rolnictwie” to m.in. informowanie o programach i projektach realizowanych przez MRiRW, wzmocnienie wizerunku polskiego rolnika, podniesienie świadomości społecznej w zakresie znaczenia bezpieczeństwa żywnościowego, zwiększenie rozpoznawalności produktów polskich, podniesienie wiedzy odbiorców kampanii w zakresie wsparcia i inwestycji rolnych pochodzących z Krajowego Planu Strategicznego WPR oraz innych programów wsparcia dla rolników. A ponadto zwiększenie zainteresowania działalnością MRiRW, oficjalną stroną internetową oraz profilami ministerstwa w serwisach społecznościowych.
Kampanie mają być skierowane do polskich rolników i mieszkańców wsi, producentów i przetwórców rolnych, organizacji działających na rzecz rolników oraz konsumentów.
Czas na realizację zadań przewidziany jest w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości wynagrodzenia.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do 19 września 2024 roku do godziny 10:00 za pośrednictwem platformy. Do oferty należy dołączyć kosztorys działań, przykładową strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowaną na podstawie briefu oraz próbki formatów reklamowych przygotowanych dla kampanii.
Szczegóły oraz formularz ofert dostępne są na stronie. (kn)