piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościMRiRW szuka firmy, która będzie realizowała kampanie w social mediach

MRiRW szuka firmy, która będzie realizowała kampanie w social mediach

5 września 2024 roku Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ogłosiło przetarg na prowadzenie w internecie i serwisach społecznościowych kampanii z cyklu „Technologie i innowacje w rolnictwie”.

Głównym zadaniem firmy będzie planowanie, przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjnych z zakresu działalności MRiRW.

Przygotowana kampania i działania promocyjne mają objąć m.in. takie kanały komunikacyjne jak Apple Ads, Google Ads, LnkedIn, Meta (Facebook, Instagram, Messenger), TikTok, X, YouTube, a ponadto reklamy bezpośrednie u innych wydawców, reklamy w portalach branżowych o tematyce rolniczej, w mediach regionalnych oraz w serwisach VOD.

Wybrana firma zajmie się m.in. planowaniem i realizacją kampanii, w tym opracowywaniem strategii, koncepcji kreatywnych i mediaplanów, kreacją i przygotowaniem formatów reklamowych, promowaniem konkretnych zakładek na oficjalnej stronie MRiRW, doradztwem w planowaniu strategii innych mediów, takich jak outdoor, prasa, radio, telewizja i targi, a także monitoringiem i analizą prowadzonych działań komunikacyjnych.

Cele cyklu kampanii „Technologie i innowacje w rolnictwie” to m.in. informowanie o programach i projektach realizowanych przez MRiRW, wzmocnienie wizerunku polskiego rolnika, podniesienie świadomości społecznej w zakresie znaczenia bezpieczeństwa żywnościowego, zwiększenie rozpoznawalności produktów polskich, podniesienie wiedzy odbiorców kampanii w zakresie wsparcia i inwestycji rolnych pochodzących z Krajowego Planu Strategicznego WPR oraz innych programów wsparcia dla rolników. A ponadto zwiększenie zainteresowania działalnością MRiRW, oficjalną stroną internetową oraz profilami ministerstwa w serwisach społecznościowych.

Kampanie mają być skierowane do polskich rolników i mieszkańców wsi, producentów i przetwórców rolnych, organizacji działających na rzecz rolników oraz konsumentów.

Czas na realizację zadań przewidziany jest w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości wynagrodzenia.

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do 19 września 2024 roku do godziny 10:00 za pośrednictwem platformy. Do oferty należy dołączyć kosztorys działań, przykładową strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowaną na podstawie briefu oraz próbki formatów reklamowych przygotowanych dla kampanii.

Szczegóły oraz formularz ofert dostępne są na stronie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj