Zofia Bugajna-Kasdepke, Business Developement Manager w MSL na region Europy Środkowo-Wschodniej, zakończy współpracę z agencją w grudniu 2019 roku. Do tego czasu pozostanie zatrudniona, ale nie będzie uczestniczyła w projektach. Nie będzie też miała zastępstwa, ponieważ jej stanowisko zostanie zlikwidowane – wykonywane przez nią zadania mają być przeniesione do struktur centralnych w ramach reorganizacji spółki do modelu Power of One. Bugajna-Kasdepke nie informuje jeszcze o dalszych planach zawodowych.
Pracowała w MSL dekadę. Stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej obejmowała od 2015 roku. W strukturach hubowych MSLGROUP odpowiadała za ekspansję sieci w regionie, otworzyła biura w Turcji i Czechach, następnie odpowiadała za integrację czeskiego MSL z kupioną przez Publicis Groupe agencją Kindred. Była członkinią zarządu agencji, jako dyrektorka zarządzająca odpowiadała za integrację istniejących wcześniej spółek Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Marketing Sportowy i MSLGROUP Social Hive. Za jej kadencji agencja została uznana przez Holmes Report za 2015 Eastern Europe Consultancies of the Year, po czym powtórzyła ten sukces w 2019 roku. Od 2016 do marca 2019 była też Chief Communications Officerem w reklamowo-komunikacyjnej części holdingu Publicis Groupe. W przeszłości kierowała marketingiem w Gemiusie, pracowała też w Edelmanie i Euro RSCG. Oprócz długoletniego doświadczenia agencyjnego zajmowała się dziennikarstwem – przez ponad trzy lata związana była z poznańskimi redakcjami Radia Merkury i TVP3.
Bugajna-Kasdepke jest członkinią Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz THINKTANK oraz Fundacji Liderek Biznesu. Wykłada na UW, SWPS-ie i Uczelni Łazarskiego.
O odejściu Bugajnej-Kasdepke poinformował na Twitterze Sebastian Hejnowski, CEO MSL w regionie CEE. (mp)