The Holmes Report przyznało tytuły najlepszych agencji w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Nagrodę najlepszego w Europie Środkowo-Wschodniej zdobył MSL, który pokonał Partner of Promotion, Communications Office Colic, Laco & Partners (Chorwacja), Seesame (Słowacja) oraz United Partners (Bułgaria). Najlepszą agencją w całym regionie EMEA został natomiast Hill+Knowlton Strategies, który rywalizował z Burson Cohn & Wolfe, MSL, Ogilvy i Weber Shandwick.
W kategoriach specjalistycznych tytuł najlepszych zdobyły m.in. Grayling (kategoria Public Affairs), APCO Worldwide (Corporate), Hope&Glory (Creative) czy Threepipe (Digital)
Organizator ogłosił zwycięzców podczas gali EMEA SABRE Awards, która odbyła się 22 maja w Londynie. Wręczono wówczas nagrody dla najlepszych projektów z zeszłego roku. Spośród 12 nominacji z Polski statuetkę przyznano agencji MJCC i McDonald’s Polska za kampanię employerbrandingową „Witamy w zespole McDonald’s”. Pełna lista nagrodzonych projektów znajduje się na Twitterze The Holmes Report. (mp)