MSL podczas konferencji South by Southwest (SXSW) zaprezentowało nowy produkt, MSL Fluency. Ma on ułatwiać współpracę klientów z influencerami dzięki połączeniu platformy technologicznej, analizy danych w czasie rzeczywistym i wiedzy konsultantów. Agencja chce udostępnić go w 35 krajach do końca marca 2019 roku. Polski oddział informuje jednak PRoto.pl, że obecnie jest na etapie wdrażania i szkoleń wewnętrznych, a oficjalną komunikację usługi planuje w maju.
MSL Fluency, jak wynika z informacji na stronie agencji, ma ułatwiać przygotowywanie i koordynowanie globalnych kampanii z influencerami oraz wykrywać ich oszustwa dzięki sprawdzaniu np. lokalizacji bazy fanów, wskaźników ich zaangażowania czy dynamiki wzrostu statystyk, takich jak np. liczba obserwujących. Produkt MSL ma też być swoistą bazą danych na temat kilku milionów influencerów, z którymi agencje w sieci dotychczas współpracowały lub które obserwują.
Jak czytamy na stronie MSL, w ramach produktu klienci otrzymają dostęp do wirtualnego panelu, na którym będą mogli w czasie rzeczywistym podglądać statystyki treści stworzonych przez influencerów w poszczególnych kampaniach.
Wprowadzaniem nowego produktu globalnie zajmuje się Rema Vasan, Executive Vice President w MSL, która na co dzień nadzoruje prace agencji dla Procter & Gamble. Nad MSL Fluency nie pracuje osobny zespół; Vasan kontaktuje się z różnymi ekspertami z całej firmy – wynika z informacji na stronie. (mp)