Do zespołu agencji MSLGROUP dołączyła Joanna Bednarek. Jako PR Manager zajmuje się budowaniem relacji z interesariuszami, umacnianiem reputacji MSLGROUP i dbaniem o jej wizerunek w regionie CEE, w tym udziałem firmy w najważniejszych wydarzeniach branży komunikacyjnej. Co więcej, do jej obowiązków należy Thought Leadership w strategicznych obszarach, a także promocja nowych produktów i usług firmy.
Na stanowisku PR Managera Bednarek zastąpiła Pawła Kocona, który od 1 kwietnia pełni funkcję dyrektora biura komunikacji Agencji Rynku Rolnego.
Ponadto, Bednarek jest odpowiedzialna za efektywną komunikację z pracownikami, ich zaangażowanie w budowanie agencji oraz pozycjonowanie w charakterze ekspertów. Wspólnie z działem HR MSLGROUP prowadzi również działania z zakresu employer brandingu takie jak budowanie wizerunku pożądanego pracodawcy wśród konsultantów z wieloletnim doświadczeniem i Talent Acquisition. W ramach swoich zadań aktywnie wspiera procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe.
Bednarek w branży działa od 7 lat. Specjalizuje się w obsłudze spółek medialnych, e-commerce i start-upów. Poprzednio przez 1,5 roku zajmowała się promocją GREY GROUP Polska i pracą na rzecz klientów agencji Cohn&Wolfe. Była także odpowiedzialna za budowę wizerunku wchodzacych na rynek platform e-commerce takich jak Showroom.pl i MyBaze.com. Wcześniej prowadziła działania PR Segmentu Internet Agory/Gazeta.pl. Współpracowała również ze środowiskami start-upowymi i tym samym odpowiadała za organizację i promocję wydarzenia StartupFest Agora czy koordynację działań GREY Startup w ramach #InnovationDay i konkursu #BestStartup. Ma za sobą również doświadczenie w pracy w agencji Advanced Public Relations. Tam wspierała komunikacyjne klientów m.in. z branży retail: sieć outlet FACTORY, CH Karolinka, CH Pogoria.
Bednarek ukończyła socjologię i dziennikarstwo na Collegium Civitas w Warszawie. (ak)