Multi Communications i Multi Event zdecydowały się na rebranding i przyjęcie wspólnej nazwy OneMulti. Agencja przedstawiła także nowe logo i stronę internetową.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, zmiany spowodowane są chęcią stworzenia jednego silnego zespołu realizującego działania za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Zintegrowanie dwóch marek w jedną jest kontynuacją i ukoronowaniem procesu zmian trwających od kilku lat – na przełomie 2017 i 2018 roku agencja zaczęła zbliżać do siebie Multi Communications i Multi Event początkowo przez upodobnienie ich identyfikacji wizualnych.
„OneMulti to jedna strategia i wiele taktyk na dotarcie do widowni. Jeden zespół i wiele kanałów komunikacji. To jedna opowieść, dla której możemy zaoferować wiele sposobów na jej dostarczenie do widowni. Choć jako firma istniejemy na rynku od 29 lat – od 7 kwietnia 1990 roku – to stale zmieniamy się, dopasowując do nowych warunków biznesowego otoczenia i wyprzedzając oczekiwania klientów” – tłumaczy CEO OneMulti, Mariusz Pleban.
Poprzednie logotypy Multi Event i Multi Communications
Nowa nazwa to, jak mówi Mariusz Pleban, „energia pochodząca z bliskiego zestawienia dwóch określeń: liczby jeden i słowa znaczącego wiele”. „Naszą pozytywną energię i optymizm w działaniu doskonale oddaje też nowe logo firmy, wprowadzone przy okazji rebrandingu” – dodaje prezes agencji.
Jako OneMulti agencja działa od ostatniego tygodnia czerwca 2019 roku. (ak)