PRGN Best Practice Awards przyznane. Aż 5 statuetek w tym międzynarodowym konkursie, organizowanym przez Public Relations Global Network – sieć zrzeszającą niezależne agencje PR z całego świata, powędrowało do Multi Communications.
Multi Communications wygrało w konkursie PRGN Best Practice Awards dwie złote, dwie srebrne i jedną brązową nagrodę. Złoto agencja otrzymała w kategoriach:
– kampania społeczna/CSR – za projekt dla marki Durex „Bezwstydnie o…”,
– komunikacja wewnętrzna – za projekt dla Volkswagen Bank Polska „7 kroków
do satysfakcji Klienta”.
Z kolei srebro zdobyła za:
– komunikację wewnętrzną – za projekt dla Volkswagen Bank Polska – Spotkanie dla
pracowników 2011,
– event – za projekt dla marki Durex „Bezwstydnie o…”
Piąty, brązowy laur, Multi Communications zdobyło w kategorii: digital communications – za wsparcie realizacji projektu Muzeum Historii Żydów Polskich – portalu Wirtualny Sztetl.
W konkursie PRGN Best Practice Awards łącznie rozdano nagrody w 13 kategoriach za kampanie komunikacyjne, realizowane w ubiegłym roku. Do konkursu nadesłano w sumie 120 zgłoszeń z firm należących do sieci PRGN, zrzeszającej niezależne agencje PR z całego świata. Multi Communications to jedyny polski członek PRGN. (es)