Muzeum Polskiej Wódki ogłosiło konkurs ofert, by wybrać agencję public relations, która wesprze kreowanie wizerunku instytucji.
Muzeum Polskiej Wódki zostało otwarte 12 czerwca 2018 roku. Mieści się w zabytkowym budynku Rektyfikacji z XIX w. na terenie Centrum Praskiego Koneser na warszawskiej Pradze. Obiekt prezentuje ponad 500-letnią historię Polskiej Wódki, jej miejsce w życiu Polaków, tradycje i toasty z nią związane. Porusza także tematy związane z odpowiedzialnym i świadomym spożywaniem alkoholu.
Celem działań promocyjno-komunikacyjnych ma być przedstawienie Muzeum Polskiej Wódki jako jedynego tego typu miejsca w Polsce i na świecie, pozycjonowanie Muzeum w pierwszej trójce miejsc obowiązkowych do zobaczenia w Warszawie oraz budowanie autorytetu instytucji w dziedzinie Polskiej Wódki.
W ramach postępowania konkursowego do zadań zgłaszających należy m.in.: przygotowanie informacji prasowej z okazji dnia polskiej wódki (13 stycznia), zaproponowanie comiesięcznego programu komunikacji i promocji powiązanej z celem edukacyjnym Muzeum Polskiej Wódki w przełożeniu na roczny harmonogram PR, zaproponowanie koncepcji konferencji prasowej lub briefingu prasowego wraz z określeniem dotarcia (tj. oszacowanie i charakterystyka dziennikarzy i mediów), które pomoże zbudować świadomość marki Muzeum Polskiej Wódki, oraz przedstawienie efektów PR w odniesieniu do zainwestowanych środków czy zaproponowanie pakietów prasowych i kreatywnej wysyłki zapowiadającej wydarzenie.
Muzeum zastrzega, że agencja składająca ofertę nie może obsługiwać producentów alkoholi wysokoprocentowych.
Przewidywany budżet na wynagrodzenie agencji wynosi 3500 zł netto miesięcznie. Budżet na działania dodatkowe powiązane z promocją wynosi 3000 zł netto miesięcznie.
Szczegółowe informacje, w tym brief, można znaleźć na stronie.
Oferty należy przesyłać do 26 lipca 2019 roku do godz. 12:00 na adres agnieszka.rynecka@pvm.pl. (mb)