czwartek, 19 września, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomości„Muzyka Napędza Biznes”. Nowa kampania ZAiKS-u

„Muzyka Napędza Biznes”. Nowa kampania ZAiKS-u

26 sierpnia 2024 roku wystartowała kampania Stowarzyszenia Autorów ZAiKS „Muzyka Napędza Biznes”. Najnowszy projekt ma na celu działania promocyjne na rzecz wykorzystywania roli muzyki w biznesie.

Jak podkreślają twórcy, kampania nie tylko zwraca uwagę na znaczenie dobrze dobranej oprawy dźwiękowej w biznesie, lecz także dostarcza przedsiębiorcom konkretnych narzędzi i danych, które mogą pomóc w przekształceniu i dostosowaniu ich strategii marketingowych.

„W świecie marketingu muzyka stała się nieodzownym narzędziem, które tworzy atmosferę i wspiera sukces biznesu” – zwraca uwagę ZAiKS w komunikacie prasowym.

W ramach działań związanych z kampanią powstała m.in. strona internetowa z poradami ekspertów oraz cyfrowy outdoor z reklamami wizualno-dźwiękowymi, który przez miesiąc będzie można oglądać w największych galeriach handlowych w Polsce. Ponadto ZAiKS przewiduje aktywność w mediach społecznościowych oraz mediach branżowych, a także udział w targach branżowych.

Na stronie MuzykaDlaBiznesu.pl znaleźć można materiały na temat tego, w jaki sposób „właściciele biznesu mają szansę w pełni zrozumieć i wykorzystać potencjał muzyki, aby ich biznes zyskał nową dynamikę i wyróżnił się na rynku” – informuje ZAiKS w komunikacie prasowym. Wśród nich są m.in. artykuły przygotowane we współpracy z ekspertami czy wideo-wywiady z przedsiębiorcami z różnych branż usługowych.

ZAiKS przekazuje też dane na temat zachowań klientów – dzięki prowadzonej kampanii dowiadujemy się m.in., że „wprowadzenie odpowiedniej muzyki do biznesu zwiększa o ponad połowę szanse na odróżnienie się od konkurencji, potencjalne zakupy, pozytywne skojarzenia, polecenia i powroty klientów”. W ramach projektu prowadzone są również badania, mające na celu zrozumienie potrzeb przedsiębiorców.

Za merytoryczną zawartość strony internetowej odpowiada prof. Sylwia Makomaska we współpracy z zespołem ZAiKS-u, natomiast badania na rzecz stowarzyszenia zostały zlecone pracowni badawczej Qualio.

To pierwsza faza kampanii, w ramach której przygotowywane są kolejne projekty nastawione na sprzedaż i dostarczanie narzędzi wsparcia dla biznesu. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj