środa, 23 października, 2024
Strona głównaAktualnościNa co stawiał jeden z twórców sukcesu Obamy

Na co stawiał jeden z twórców sukcesu Obamy

Paweł Domarecki na łamach łódzkiego wydania dziennika Polska informuje o przebiegu spotkania studentów Uniwersytetu Łódzkiego z Joe’em Rosparsem, dyrektorem ds. nowych mediów w kampanii wyborczej Baracka Obamy.

Specjalista przyznał, że kampania Obamy okazała się skuteczna, ponieważ wykorzystano wiele możliwości, jakie daje Internet, a także dlatego, że angażowali się w nią także tzw. zwyczajni ludzie. Sieć umożliwiła relacjonowanie spotkań z darczyńcami i wpłacanie pieniędzy na fundusz wyborczy. Dodatkowo Rospars przedstawił kilka zasad, według których prowadzono kampanie. Najważniejszą z nich była przejrzystość, kolejne to – autentyczność i bezpośrednie zaangażowanie wyborców. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj