Instagram uruchomił centrum inspiracji, w którym właściciele kont biznesowych znajdą wskazówki dotyczące ciekawego prowadzenia profilu i angażowania odbiorców. Przedsiębiorcy będą mogli przeglądać treści publikowane przez inne firmy prowadzące podobną działalność – informuje serwis na swoim blogu.
W styczniu 2020 roku serwis wprowadził Pulpit profesjonalny, czyli miejsce, w którym znajdują się narzędzia i zasoby dla twórców i firm, które pozwalają śledzić wyniki i rozwijać markę. Teraz rozszerza zasoby tej zakładki o centrum inspiracji.
Jak czytamy, dostęp do centrum otrzyma każdy użytkownik posiadający konto biznesowe. Żeby skorzystać z zasobów, należy otworzyć Pulpit profesjonalny (znajdujący się na górze profilu), a następnie w sekcji z aktualnościami wybrać „Zobacz, jak inne firmy pozostają w kontakcie z ludźmi”. Dostępne treści można przeglądać, przesuwając ekran. Po kliknięciu w wybrany post można z kolei zobaczyć podgląd postów organicznych i promowanych.
Ponadto, jak niedawno informowaliśmy, Instagram rozszerza możliwości przeglądania statystyk. Twórcy i firmy mogą zapoznać się z danymi z ostatnich 60 dni, by móc lepiej ocenić swoje działania.
(mb)